Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

skrzynia przekładniowa 02J z cięgłami Bowdena

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • skrzynia przekładniowa 02J z cięgłami Bowdena

    witam
    mam problem drzwi tylnie drzwi od pasazera nie chca mi sie otworzyc do konca chodza bardzo ciezko (skoda octavia II)
    co sie moze dziac???

  • #2
    skrzynia przekładniowa 02J z cięgłami Bowdena

    Mam skrzynię przekładniową jak w temacie w miejscu gdzie cięgła Bowdena łączą się ze swożniami jest metal w kształcie litery L zamocowany jedną śrubą .Na tej śrubie ten metal jest bardzo luźny (talepie się) choć nie widać aby się ona odkręciła (zaśnierdziała ).Czy to normalne??? W załączeniu zdjęcie tego "czegoś".Proszę o poradę czy powinienem to dokrecić czy zostawić jak jest.

    Pozdrawwiam

    wosiuptak
    Załączone pliki

    Komentarz


    • #3
      wosiuptak, ten metal o którym piszesz idzie od skrzyni... toto ma się ruszać. posadź kogoś za "kółko" każ zmieniać biegi a ty patrz to zobaczysz że sie porusza przy zmianie.....
      :zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...

      Komentarz


      • #4
        Witam
        Metal w kształcie litery L to jest przeciwwaga która jest umieszczona na wałku wybieraka biegów i jest do niego przykręcona.W twoim przypadku masz wyrobiony otwór w przeciwwadze albo wieloklin na końcu wałka (co raczej odpada) i dlatego pomimo dokręconej śruby jest luz (telepanie jak piszesz).Zespół przeciwwaga wałek musi być dokręcony na sztywno.Skrzyni nie rozwalisz ale możesz mieć utrudnione płynne wkładanie biegów.
        SD.
        pryncypal

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Sławomir Duda
          Witam
          Metal w kształcie litery L to jest przeciwwaga która jest umieszczona na wałku wybieraka biegów i jest do niego przykręcona.W twoim przypadku masz wyrobiony otwór w przeciwwadze albo wieloklin na końcu wałka (co raczej odpada) i dlatego pomimo dokręconej śruby jest luz (telepanie jak piszesz).Zespół przeciwwaga wałek musi być dokręcony na sztywno.Skrzyni nie rozwalisz ale możesz mieć utrudnione płynne wkładanie biegów.
          SD.

          I o to chodzilo RZECZOWO I W TEMACIE. masz ode mnie PUNKT za pomoc

          [glow=red:faed983e7c]Wielkie dzięki Sławku!![/glow:faed983e7c]

          Jeszcze pytanko .Jak to otwór w przeciwadze to raczej można dokręcić ??? Bo jak się domyślam wieloklina to się naprawić na wałku już nie da. Stawiam jednak na otwór w przeciwwadze.


          Pozdrawiam

          wosiuptak

          Komentarz


          • #6
            Witam
            Odkręcic nakrętkę przeciwwagi można po zablokowaniu wałka wybieraka dzwigienką która znajduje się pod slizgaczem wybieraka (taki plastik w kanale dolnej częsci przeciwwagi) ciągniemy ją do siebie.Jeżeli nie miałeś do czynienia z mechanizmem zmiany biegów to lepiej skorzystaj z pomocy kogoś kto to robił.Trzeba zablokować dzwignię zmiany biegów,rozpiąc linki i dopiero można odkręcać. Jeśli nie masz dostępu do tokarki i frezarki to trudno o prawdłową regenerację,lepiej skombinować dobrą przeciwwagę.
            pzdr SD.
            pryncypal

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X